sodimitris Posted October 29, 2011 Report Posted October 29, 2011 (edited) Uploaded with ImageShack.us απαραιτητα!!!!! Uploaded with ImageShack.us ξεκιναμε......... Uploaded with ImageShack.us πλαστικο θολου... Uploaded with ImageShack.us χαρτι και στυλο..... Uploaded with ImageShack.us λουρι δυναμο-τρομπας νερου... Uploaded with ImageShack.us λουρι εξω... Uploaded with ImageShack.us πλαστικο intercooler..... Uploaded with ImageShack.us τεντοτηρας λουριου compressor.... Uploaded with ImageShack.us τροχαλια τρομπας.... Uploaded with ImageShack.us θεση τρομπας στον κινητηρα... Uploaded with ImageShack.us τρομπα εξω... Uploaded with ImageShack.us ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ G12Plus Uploaded with ImageShack.us υστερα απο αρκετο ψαξιμο η αντιπροσοπια μου ζητησε 440 ευρω για ολεα (αντλια,εργασια,αντιψυκτικο) εεπειδη και εμενα με εχει ταραξει η οικονομικη κριση εψαχνα τον πιο φτηνο τροπο... για καλη μου τυχη εμενα βρικα ενα sirocco του 9/10 μοντελο με 4.000χλμ απο φιλο και αγορασα την τρομπα στα 120 ευρω.και το αντιψυκτηκο αλλα 20 ευρω(G12) και πηγα καλα........για ολα τα φιλαρακια λοιπον εδω με αγαπη,να πω πως αν το κατεχει καπιος και εχει αρκετηηηηη πολυυυ υπομονη τα καταφερνει κ τα 100 ευρω εργασιας τα γλιτωνει...να πω οτι ι δυσκολια που αντιπετωπισα ειναι οτι δενε χει και πολυ χορο να κινηθεις με τα εργαλεια ανετα...αυτος ειναι λοιπον ο τροπος αλλαγης και αντιστροφα η τοποθετηση...με αγαπη δημητρης!!!!!!!!!! Edited November 2, 2011 by dimitris s. 2 Quote
manbag Posted October 29, 2011 Report Posted October 29, 2011 (edited) Πόση ώρα σου πήρε μέχρι την ολοκλήρωση της δουλειάς ? Για το λύσιμο χρησιμοποίησες πουθενά σπρέι αντισκουριακό ή όλες λύθηκαν κανονικά μόνο με κλειδιά ? Μετά την συμπλήρωση του αντιψυκτικού χρειάστηκε να κάνεις εξαέρωση και αν ναι πως ? Edited October 29, 2011 by manbag Quote
ilias1.4tsi Posted October 30, 2011 Report Posted October 30, 2011 (edited) Μπραβο φιλε!! Η τσιμουχα ειναι σετ με τΗν αντλια ή παραγγελνεται ξεχωριστα? Η παλια μπορει να ξαναμπει? Edited October 30, 2011 by ilias1.4tsi Quote
sodimitris Posted October 30, 2011 Author Report Posted October 30, 2011 ειναι σετ...η παλια ξαναμπενει.... Πόση ώρα σου πήρε μέχρι την ολοκλήρωση της δουλειάς ? Για το λύσιμο χρησιμοποίησες πουθενά σπρέι αντισκουριακό ή όλες λύθηκαν κανονικά μόνο με κλειδιά ? Μετά την συμπλήρωση του αντιψυκτικού χρειάστηκε να κάνεις εξαέρωση και αν ναι πως ? μου πειρε περιπου 2 ωρες,δεν χρειαστικε πουθενα σπρει,οχι εξαερωση απλα Γεμισε το παΓουρακι και ασε στο ρελαντι το αμαξι μεχρι να ανεβασει κανονικη θερμοκρασια και α ανοιξει ο θερμοστατης και να τραβηξει νερα και μετα συμπληρωνεις και ετοιμος! Quote
COSTAS_ Posted October 30, 2011 Report Posted October 30, 2011 Μπράβο Δημήτρη, Δίνεις ένα καλό παράΔειγμα για τι μπορεί να κάνει κάποιος μόνος του, ακόμα και στα Δύσκολα που κατά κανόνα αφορούν οργανωμένο συνεργείο. η αλλαγή που περιγράφεις είναι λίγο συνοπτική και εμένα μου Δημιουργεί ερωτήματα για τις λεπτομέριες. Διάβασα και το εγχειρίΔιο επισκευής της VW και μου βγήκαν πολλές απορίες. για παράΔειγμα, Δεν κράτησες σημάΔια στις τροχαλίες πριν βγάλεις τον ιμάντα? Δεν είναι απαραίτητα ειΔικά εργαλεία? πχ. πως μπορείς να σφίξεις σωστά χωρίς Δυναμόμετρο ? το manual της VW Δίνει σειρά από μετρήσεις και Δυνάμεις που πρέπει να γίνουν και πάντα συστήνει και αλλαγή ιμάντα, κόλα στις βίΔες, μέτρηση πίεσης στο κύκλωμα νερού κλπ. ολα αυτά πως τα Διαχειρίστηκες ? και πάλι μπράβο σου κώστας Quote
professor Posted October 30, 2011 Report Posted October 30, 2011 Να συμπληρώσω και γω κάτι σ΄αυτά που ανέφερε ο κώστας.την όλη εργασία την έκανες σε ράμπα-ανυψωτήρα ή απλά σήκωσες το αυτοκίνητο με γρύλλο?ρωτάω γιατί το σημείο επισκευής είναι δύσκολο σε πρόσβαση.κατά τα άλλα πολύ καλή η προσπάθειά σου.συγχαρητήρια!!! Quote
sodimitris Posted October 30, 2011 Author Report Posted October 30, 2011 Μπράβο Δημήτρη, Δίνεις ένα καλό παράΔειγμα για τι μπορεί να κάνει κάποιος μόνος του, ακόμα και στα Δύσκολα που κατά κανόνα αφορούν οργανωμένο συνεργείο. η αλλαγή που περιγράφεις είναι λίγο συνοπτική και εμένα μου Δημιουργεί ερωτήματα για τις λεπτομέριες. Διάβασα και το εγχειρίΔιο επισκευής της VW και μου βγήκαν πολλές απορίες. για παράΔειγμα, Δεν κράτησες σημάΔια στις τροχαλίες πριν βγάλεις τον ιμάντα? Δεν είναι απαραίτητα ειΔικά εργαλεία? πχ. πως μπορείς να σφίξεις σωστά χωρίς Δυναμόμετρο ? το manual της VW Δίνει σειρά από μετρήσεις και Δυνάμεις που πρέπει να γίνουν και πάντα συστήνει και αλλαγή ιμάντα, κόλα στις βίΔες, μέτρηση πίεσης στο κύκλωμα νερού κλπ. ολα αυτά πως τα Διαχειρίστηκες ? και πάλι μπράβο σου κώστας σημαΔια κραταμε μονο στον ημαντα χρονισμου,σε αυτον οχι και το αμαξι μασ να πο οτι εχει καΔενα.εργαλεια ειναι απλα αστερασκια κ ενα κλειΔι 16 κ ενα τορκς. ΔυναμοκλιΔο νομιζω ενοις...αν ναι αυτο ειναι απαρετητο μονο για σφηξημο βιΔες σε στροφαλο,καπακια μπιελες.. κολα μια απλη μπλε με 2 ευρο αν κ νομιζω Δεν ειναι απαραιτητη και οσο για τα βιβλια της αντιποσωπεις ειναι και αυτα ενα μεσω ετσι οσθε να Διχνουν Δυσκολα τα παντα και να μας πηγενουν προς τα συνεργεια τους.. Να συμπληρώσω και γω κάτι σ΄αυτά που ανέφερε ο κώστας.την όλη εργασία την έκανες σε ράμπα-ανυψωτήρα ή απλά σήκωσες το αυτοκίνητο με γρύλλο?ρωτάω γιατί το σημείο επισκευής είναι δύσκολο σε πρόσβαση.κατά τα άλλα πολύ καλή η προσπάθειά σου.συγχαρητήρια!!! με γρυλο φιλαρακι!!ακομη ποναει ο λεμος μου που κοιτουσα ολο πανω!! Quote
Alex Passat 160 Tsi Posted May 28, 2012 Report Posted May 28, 2012 Μπράβο ρε φίλε ήρωας έισαι .... καλά έκανες και το πάλεψες μόνος σου . και τα κατάφερες. μπράβο Quote
melmik Posted August 5, 2018 Report Posted August 5, 2018 Μπράβο για τον κόπο σου να το κάνεις "How to". Οι φωτογραφίες όμως δεν φαίνονται, και δεν δουλεύουν τα links τους. Μήπως θα ήταν εύκολο να τις ξαναανεβάσεις με κάποιο τρόπο και για εμάς που δεν προλάβαμε το αρχικό post? Quote
melmik Posted August 18, 2018 Report Posted August 18, 2018 Κρίμα να μην μπορεί κανείς να το αξιοποιήσει το how to, λογω φωτογραφιών που δεν φαίνονται ... Quote