COSTAS_ Posted October 15, 2009 Report Posted October 15, 2009 (edited) Η σημαντική πτώση της απόδοσης του κινητήρα χαμηλά (1500 εως 3000 στρ), ήταν ο λόγος που προχώρησα στην αντικατάσταση των 2 αυτών βαλβίδων. Η αντικατάστασή τους διόρθωσε το πρόβλημα και ο κινητήρας επανήλθε στις φυσιλογικές του επιδόσεις. Η σκάστρα έχει επανασχεδιαστεί από την VW και για προληπτικούς λόγους είναι καλό να γίνει η αντικατάστασή της.Για όποιον ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει το σχετικό DIY https://mega.co.nz/#!zkhECJpL!pT_JZ2h88DUA5rNzINk_e2wbQBYjgIzvVQ76QhtmVAAΚώστας Edited March 2, 2015 by COSTAS_ 1 Quote
jsmirlis Posted October 15, 2009 Report Posted October 15, 2009 (edited) Η σημαντική πτώση της απόδοσης του κινητήρα χαμηλά (1500 εως 3000 στρ), ήταν ο λόγος που προχώρησα στην αντικατάσταση των 2 αυτών βαλβίδων. Η αντικατάστασή τους διόρθωσε το πρόβλημα και ο κινητήρας επανήλθε στις φυσιλογικές του επιδόσεις. Η σκάστρα έχει επανασχεδιαστεί από την VW και για προληπτικούς λόγους είναι καλό να γίνει η αντικατάστασή της. Για όποιον ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει το σχετικό DIY http://rapidshare.com/files/293433677/DIY_N249_N75.pdf Κώστας Κωστή, δεν υπάρχουν λόγια... Θενκς για ακόμη μια φορά... ΥΓ1. Τα γαντάκια είχαν τη μεγαλύτερη πλάκα... ΥΓ2. Ρε Κωστή περίμενα και ένα λινκ από μια σελίδα δικής σου σχεδίασης... Edited October 15, 2009 by jsmirlis Quote
Katana Posted October 15, 2009 Report Posted October 15, 2009 Που μπορούμε να βρούμε αυτά τα 2 ανταλλακτικά?Τα δίνει η VW? Σε ευχαριστούμε. Quote
rallakias Posted October 16, 2009 Report Posted October 16, 2009 (edited) Ναι τα δινει η VW.Στο αρχείο αναφέρονται και οι κωδικοί τους ,ως ανταλλακτικά. Το θέμα ειναι η Ν75 δεν βγάζει σφαλμα στο vag com.Αν την μετρήσουμε με το block 118 του vag com που μετράει ''wastegate N75 % duty cycle'' δεν θα φανεί αν δουλεύει σωστά ή αν χάνει αέρα? Edited October 16, 2009 by rallakias Quote
nikoskallithea Posted October 16, 2009 Report Posted October 16, 2009 (edited) Ωραίος ο Κώστας!!!!!! Edited October 16, 2009 by nikoskallithea Quote
COSTAS_ Posted October 16, 2009 Author Report Posted October 16, 2009 ...ΥΓ2. Ρε Κωστή περίμενα και ένα λινκ από μια σελίδα δικής σου σχεδίασης... Σου έστειλα PM Quote
geocha Posted November 19, 2009 Report Posted November 19, 2009 Η σημαντική πτώση της απόδοσης του κινητήρα χαμηλά (1500 εως 3000 στρ), ήταν ο λόγος που προχώρησα στην αντικατάσταση των 2 αυτών βαλβίδων. Η αντικατάστασή τους διόρθωσε το πρόβλημα και ο κινητήρας επανήλθε στις φυσιλογικές του επιδόσεις. Η σκάστρα έχει επανασχεδιαστεί από την VW και για προληπτικούς λόγους είναι καλό να γίνει η αντικατάστασή της. Για όποιον ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει το σχετικό DIY http://rapidshare.com/files/293433677/DIY_N249_N75.pdf Κώστας αρχηγος φιλε μου!Και ειχα φαει τον τοπο! Κουκλι ο σκυλαρος! Quote
alekos-tsi Posted December 27, 2009 Report Posted December 27, 2009 κατεβασα απο περιεργια το pdf και μετα ειδα οτι ειναι μονο για το 5αρι... κοιταζα το δικο μου(6αρι) και δεν ειναι ετσι...ουτε θελει να βγουν σωληνες ουτε τιποτα(αν τα λεω καλα). ειδα οτι οι καινουριες σκαστρες ειναι με 3 βιδες αντι για 2... θα φτιαχτει κανας οδηγος για τα 6αρια?? Quote
nikoskallithea Posted December 27, 2009 Report Posted December 27, 2009 κατεβασα απο περιεργια το pdf και μετα ειδα οτι ειναι μονο για το 5αρι... κοιταζα το δικο μου(6αρι) και δεν ειναι ετσι...ουτε θελει να βγουν σωληνες ουτε τιποτα(αν τα λεω καλα). ειδα οτι οι καινουριες σκαστρες ειναι με 3 βιδες αντι για 2... θα φτιαχτει κανας οδηγος για τα 6αρια?? Φτιαξε εναν εσύ Quote
alekos-tsi Posted December 27, 2009 Report Posted December 27, 2009 αν αλλαξω σκαστρα,ευχαριστως να το κανω (αν και δεν βλεπω να βαζω αλλη)... η φυσα πανω στην σκαστρα γιατι υπαρχει? Quote
firev12 Posted December 28, 2009 Report Posted December 28, 2009 αν αλλαξω σκαστρα,ευχαριστως να το κανω (αν και δεν βλεπω να βαζω αλλη)... η φυσα πανω στην σκαστρα γιατι υπαρχει? Φίλε μου προφανώς από τη φωτογραφία φαίνεται ότι έχεις το μικρό αδερφάκι του TSI, με τα 122 άλογα (όπως και εγώ). Η σκάστρα είναι διαφορετική (έχει 3 βίδες αντί για 2) ενώ η Ν75 ούτε που έχω ιδέα που είναι. Πάντως διαφέρει σε αρκετά σημεία από τα μοτέρ 140-160 αλόγων (και όχι μόνο στην απουσία κομπρέσορα!!!) Εν τω μεταξύ δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή μου (στο φόρουμ) να είχε κανείς πρόβλημα στη Ν75 με αυτό το μοτέρ. Το μέλλον θα δείξει. Η φύσα προφανώς υπάρχει γιατί την ελέγχει ο εγκέφαλος !! Quote
Katana Posted December 28, 2009 Report Posted December 28, 2009 Μα η Ν75 αφορά μόνο στην εναλλαγή κομπρέσσορα-τούρμπο, οπότε πως να έχει πρόβλημα στα 122, αφού δεν υπάρχει καν? Σωστά?Η λάθος? Quote
alekos-tsi Posted December 28, 2009 Report Posted December 28, 2009 (edited) Μα η Ν75 αφορά μόνο στην εναλλαγή κομπρέσσορα-τούρμπο, οπότε πως να έχει πρόβλημα στα 122, αφού δεν υπάρχει καν? Σωστά?Η λάθος? και γω απο αυτα που χω διαβασει στο σιτε ετσι εχω καταλαβει...λογικα δεν εχει N75 ΤΟ 122αρι... Edited December 28, 2009 by alekos-tsi Quote
firev12 Posted December 28, 2009 Report Posted December 28, 2009 (edited) Μωρέ και μένα η λογική μου αυτό έλεγε, αλλά κάπου νομίζω είχα δει ότι η Ν75 ελέγχει τη wastegate (wastegate actuator) οπότε έχουμε και εμείς μάλλον. Κάποιος ειδικός επί του θέματος;; EDIT: Να που ο Dis έδωσε πάλι τα φώτα του: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20942&st=1270 ΔΕΝ υπάρχει Ν75 στα 122άρια. Edited December 28, 2009 by firev12 Quote
polo_6566 Posted December 28, 2009 Report Posted December 28, 2009 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20942&st=1260 Quote
firev12 Posted December 30, 2009 Report Posted December 30, 2009 Σιγά τα φώτα. Ακόμα στην Κω ? Ξέρεις κανέναν στις μεταθέσεις;;;; Quote
firev12 Posted December 30, 2009 Report Posted December 30, 2009 Μια χαρά είναι εκεί, εκτός κι αν άλλαξαν δραματικά τα πράγματα από το καλοκαίρι. Δεν αντιλέγω, μόνο που έπρεπε να δώσω 40+40 μόνο για το εισιτήριο πήγαινε-έλα του αμαξιού όταν το έκανα σέρβις στη Ρόδο (a propo, μόνο ικανοποιημένος δεν έμεινα από τη συνολική στάση της τοπικής αντ/πείας). Και μιας και είμαστε offtopic, κάποτε πιθανόν να σε ρωτήσω με πμ(γνώστης του ΕΤΚΑ άριστος φαίνεσαι) για κάποια εξαρτήματα του τεμπέλη αν παραγγέλνονται ξεχωριστά. (χεχε!! ακούγεται λίγο σαν χώσιμο...) Quote
firev12 Posted December 31, 2009 Report Posted December 31, 2009 Χώσιμο ? Χαχα, καλό. Είχα το φιδάκι στο γιακά. Δεν προβλέπεται ! Λέγε όνομα!!!! Εφόσον είχες φιδάκι στο γιακά, αν δεις τις φωτό του αυτοκινήτου μου, μάλλον θα το έχεις πετύχει κάπου εκεί!!!! (περισσότερα δε λέω, ίσως με πμ!!!) Quote
firev12 Posted December 31, 2009 Report Posted December 31, 2009 Roger that, switching to PM, over.... Quote
sotos_tsi Posted August 26, 2010 Report Posted August 26, 2010 Η σημαντική πτώση της απόδοσης του κινητήρα χαμηλά (1500 εως 3000 στρ), ήταν ο λόγος που προχώρησα στην αντικατάσταση των 2 αυτών βαλβίδων. Η αντικατάστασή τους διόρθωσε το πρόβλημα και ο κινητήρας επανήλθε στις φυσιλογικές του επιδόσεις. Η σκάστρα έχει επανασχεδιαστεί από την VW και για προληπτικούς λόγους είναι καλό να γίνει η αντικατάστασή της. Για όποιον ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει το σχετικό DIY http://rapidshare.com/files/293433677/DIY_N249_N75.pdf Κώστας φιλε κωστα σε ευχαριστω πολυ για τις οδηγειες!!!!με βοηθησες παρα πολυ στο να αλλαξω μονος μου τις βαλβιδες. να εισαι παντα καλα!!!Μια ερωτηση τωρα...Η Ν75 που αλλαξα ειχε καφε χρωμα και η καινουρια που εβαλα ειναι ασπρη. γνωριζει κανενας αμα η καινουρια ειναι καλυτερη απο την παλια???? Quote
COSTAS_ Posted September 13, 2010 Author Report Posted September 13, 2010 φιλε κωστα σε ευχαριστω πολυ για τις οδηγειες!!!!με βοηθησες παρα πολυ στο να αλλαξω μονος μου τις βαλβιδες. να εισαι παντα καλα!!!Μια ερωτηση τωρα...Η Ν75 που αλλαξα ειχε καφε χρωμα και η καινουρια που εβαλα ειναι ασπρη. γνωριζει κανενας αμα η καινουρια ειναι καλυτερη απο την παλια???? http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33488&view=findpost&p=356385 Quote
christosgio Posted May 9, 2011 Report Posted May 9, 2011 Καλησπερα σε ολους, φιλε Κωστα πολυ χρησιμη η οδηγια σου και συγχαρητηρια για τη δημοσιευση! Εχω μια ερωτηση: λες οτι ο λογος της αντικαταστασης των 2 βαλβιδων ηταν η χαμηλη αποδοση του κινητηρα σε χαμηλο ευρος στροφων.στο δικο μου (golf gt/2006) βλεπω ακριβως τι ιδιο πραγμα.Δηλαδη χαμηλη αποδοση στις χαμηλες στροφες (οπου δεν ακουω πλεον και την συμπλεξη του κομπρεσορα) και το νιωθω σα να "κομπιαζει".Στη συνεχεια απο τις 3000-3500 rpm η επιταχυνση ειναι κανονικη.Σημειωτεον οτι προσφατα αλλαξα αντλια νερου και αρα και το clutch του κομπρεσορα.Τι λετε? Quote
COSTAS_ Posted May 9, 2011 Author Report Posted May 9, 2011 (edited) Καλησπερα σε ολους, φιλε Κωστα πολυ χρησιμη η οδηγια σου και συγχαρητηρια για τη δημοσιευση! Εχω μια ερωτηση: λες οτι ο λογος της αντικαταστασης των 2 βαλβιδων ηταν η χαμηλη αποδοση του κινητηρα σε χαμηλο ευρος στροφων.στο δικο μου (golf gt/2006) βλεπω ακριβως τι ιδιο πραγμα.Δηλαδη χαμηλη αποδοση στις χαμηλες στροφες (οπου δεν ακουω πλεον και την συμπλεξη του κομπρεσορα) και το νιωθω σα να "κομπιαζει".Στη συνεχεια απο τις 3000-3500 rpm η επιταχυνση ειναι κανονικη.Σημειωτεον οτι προσφατα αλλαξα αντλια νερου και αρα και το clutch του κομπρεσορα.Τι λετε? Γειά σου φίλε, Τηλεδιάγνωση όπως ξέρεις δεν γίνεται, ούτε μπορώ να βοηθήσω στον αποκλεισμό κάποιας άλλης βλάβης αφού ένα σωρό άλλα προβλήματα μπορούν να έχουν τα ίδια συμπτώματα. Ομως αυτό που θα σε βοηθήσει αρχικά είναι ένα σκανάρισμα λαθών με το VAGCOM ώστε να παρεις μια καταγραφή σφαλμάτων (fault codes). Κώστας Edited May 9, 2011 by COSTAS_ Quote
bullalex Posted May 12, 2011 Report Posted May 12, 2011 Ευχαριστώ και πάλι για τις χρήσιμες πληροφορίες!!! Quote
Katana Posted May 13, 2011 Report Posted May 13, 2011 Υπάρχει κάποια αντιπροσωπεία στην Αθήνα που αλλάζει σκάστρα και Ν75 χωρίς να σε πρήξει? Quote