Z3R@tuL Posted November 15, 2010 Report Posted November 15, 2010 (edited) Λέω όσοι έχουμε το θέμα με τα μπαμ που έχασε ο κινητήρας με την αναβάθμιση να αρχίσουμε να γράφουμε σ' αυτό το post. Τι λέτε; Για αρχή εγώ μετά την αναβάθμιση φαίνεται ότι το αυτοκίνητο είναι πιο απρόθυμο στις χαμηλές στροφές αλλά με το βαθυ πάτημα του γκαζιού (και άρα πάνω απο 2.500rpm) να ενεργοποιείται το turbo μια χαρά, όμως στα χαμηλά μουλαρώσαμε... Edited November 15, 2010 by Z3RatuL Quote
g-e-g-o Posted November 16, 2010 Report Posted November 16, 2010 δεν θυμαμαι που αλλα καπου διαβασα -χωρις να ξερω αν ειναι σωστο- οτι το polo εχει 2 υπερσυμπιεστες...ο ενας ανοιγει χαμηλα και ο αλλος μετα τις 3000...ισχυει? Quote
g-e-g-o Posted November 16, 2010 Report Posted November 16, 2010 παιδια, εγω που εκανα test drive προχτες σε πολο του κουτιου με 12 χιλιομετρα πανω....το οποιο μολις ειχε παρει πινακιδες απο αντιπροσωπια, και ειχε το καινουριο update πανω, πατουσα το γκαζι απο χαμηλα και "εδινε" το αμαξι...ειχε πολυ καλη επιταχυνση...και κατω απο τις 2000 στροφες...ισως τελικα ο καθενας να το εκλαμβανει διαφορετικα το " επεσε το αμαξι"..... Quote
Overhauled Posted November 16, 2010 Report Posted November 16, 2010 δεν θυμαμαι που αλλα καπου διαβασα -χωρις να ξερω αν ειναι σωστο- οτι το polo εχει 2 υπερσυμπιεστες...ο ενας ανοιγει χαμηλα και ο αλλος μετα τις 3000...ισχυει? Μάλλον σε μπερδεύει το 1400άρη μοτέρ του ομίλου που χρησιμοποιεί μηχανικό υπερσυμπιεστή(compressor)και υπερσυμπιεστή καυσαερίων (turbo) σε σειρά και χρησιμοποιείται στο Polo GTI. Αμα ανοίξεις το καπώ σου πολύ εύκολα θα διακρίνεις την παρουσία ενός και μόνο turbo (βασικά περίληψη turbo ) Quote
Z3R@tuL Posted November 16, 2010 Author Report Posted November 16, 2010 Έχει ειπωθεί εκατοντάδες φορές, πλέον για να βγάλει ροπή στα χαμηλά θέλει βαθύ πάτημα στο γκάζι, κάτι που πριν (τουλάχιστον σε 'μένα) δε χρειαζόταν. Τέλος πάντων, θα του κάνω τη δυναμομέτρηση, δε νομίζω να έχει πρόβλημα με τα αλόγατα, απλά θέλω να δω τη ροπή του περισσότερο. Γιατί άλλο 175Nm @ 1550rpm κι άλλο 175Nm @ 2500rpm. Quote
g-e-g-o Posted November 16, 2010 Report Posted November 16, 2010 Έχει ειπωθεί εκατοντάδες φορές, πλέον για να βγάλει ροπή στα χαμηλά θέλει βαθύ πάτημα στο γκάζι, κάτι που πριν (τουλάχιστον σε 'μένα) δε χρειαζόταν. Τέλος πάντων, θα του κάνω τη δυναμομέτρηση, δε νομίζω να έχει πρόβλημα με τα αλόγατα, απλά θέλω να δω τη ροπή του περισσότερο. Γιατί άλλο 175Nm @ 1550rpm κι άλλο 175Nm @ 2500rpm. περιμενουμε τα αποτελεσματα..... Quote
g-e-g-o Posted November 16, 2010 Report Posted November 16, 2010 (edited) Μάλλον σε μπερδεύει το 1400άρη μοτέρ του ομίλου που χρησιμοποιεί μηχανικό υπερσυμπιεστή(compressor)και υπερσυμπιεστή καυσαερίων (turbo) σε σειρά και χρησιμοποιείται στο Polo GTI. Αμα ανοίξεις το καπώ σου πολύ εύκολα θα διακρίνεις την παρουσία ενός και μόνο turbo (βασικά περίληψη turbo ) μαζι σου και γω όμως δες αυτό το βίντεο στο 05:33 και στο 08:33 ο τυπος μιλαει για δυο διπλους υπερσυμπιεστες... Edited November 16, 2010 by g-e-g-o Quote
Overhauled Posted November 16, 2010 Report Posted November 16, 2010 μαζι σου και γω όμως δες αυτό το βίντεο στο 05:33 και στο 08:33 ο τυπος μιλαει για δυο διπλους υπερσυμπιεστες... Ο τυπος μιλάει αλλά μάλλον περιγράφει άλλο αυτοκίνητο.... Γιατί αυτό το συγκεκριμένο highline που παρουσιάζει δεν έχει διασταση ελαστικών 185/60/15 αλλά 16άρες ζάντες με πλάτος ελαστικού 205 , τα φώτα του δεν είναι νέας τεχνολογίας που στρέφουν μαζί με το τιμόνι όπως περιγράφει αλλά απλά ανάβει είτε το δεξί είτε το αριστερό φως ημέρας ανάλογα με τη στροφή (και αυτό μέχτι τα 40χλμ/ώρα), δεν έχει XDS και φυσικά δεν έχει 2 υπερσυμπιεστές.... 1 Quote
g-e-g-o Posted November 17, 2010 Report Posted November 17, 2010 Ο τυπος μιλάει αλλά μάλλον περιγράφει άλλο αυτοκίνητο.... Γιατί αυτό το συγκεκριμένο highline που παρουσιάζει δεν έχει διασταση ελαστικών 185/60/15 αλλά 16άρες ζάντες με πλάτος ελαστικού 205 , τα φώτα του δεν είναι νέας τεχνολογίας που στρέφουν μαζί με το τιμόνι όπως περιγράφει αλλά απλά ανάβει είτε το δεξί είτε το αριστερό φως ημέρας ανάλογα με τη στροφή (και αυτό μέχτι τα 40χλμ/ώρα), δεν έχει XDS και φυσικά δεν έχει 2 υπερσυμπιεστές.... φταιω εγω να αρχισω να του τα χωνω στα σχολια του youtube? υποτιθεται οτι ειναι και ειδικοι παναθεμα τους... Quote
Speedy Posted November 17, 2010 Report Posted November 17, 2010 Παιδες εχετε ξεφύγει απο το θέμα .... " Λέω όσοι έχουμε το θέμα με τα μπαμ που έχασε ο κινητήρας με την αναβάθμιση να αρχίσουμε να γράφουμε σ' αυτό το post. Τι λέτε; " ! Quote
Overhauled Posted November 17, 2010 Report Posted November 17, 2010 Να γράψουμε φίλε speedy αλλά τι; Δυναμομέτρηση πριν και μετά δεν έχει κάνει κανείς μας για να αποδείξει του λόγου το αληθές. Περιοριζόμαστε στην αίσθηση που έχουμε η αποία όμως δεν είναι χειροπιαστη απόδειξη ωστέ να κάνουμε μια εποικοδομητική κουβέντα. Είπα και γω πριν μερικές μέρες οτι κι εμένα το αυτοκίνητο μου φαίνεται πιο ράθυμο απο πριν. Το κακό είναι οτι στη δική μου περίπτωση μεσολαβουν και αρκετές διαδρομές με το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας που έχει διπλάσια ροπή και +120 άλογα,οπότε δεν μπορώ να βασιστώ στην αίσθηση μου. Quote
g-e-g-o Posted November 17, 2010 Report Posted November 17, 2010 Καντε αυτη την ερημη δυναμομετρηση επιτελους !!!!!!!!! τα εξοδα θα τα μοιραστουμε ολοι...ειναι για καλο σκοπο!! Quote
Speedy Posted November 17, 2010 Report Posted November 17, 2010 Να γράψουμε φίλε speedy αλλά τι; Δυναμομέτρηση πριν και μετά δεν έχει κάνει κανείς μας για να αποδείξει του λόγου το αληθές. Περιοριζόμαστε στην αίσθηση που έχουμε η αποία όμως δεν είναι χειροπιαστη απόδειξη ωστέ να κάνουμε μια εποικοδομητική κουβέντα. Είπα και γω πριν μερικές μέρες οτι κι εμένα το αυτοκίνητο μου φαίνεται πιο ράθυμο απο πριν. Το κακό είναι οτι στη δική μου περίπτωση μεσολαβουν και αρκετές διαδρομές με το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας που έχει διπλάσια ροπή και +120 άλογα,οπότε δεν μπορώ να βασιστώ στην αίσθηση μου. Έχεις δίκαιο όσο αφορά το ότι δεν υπάρχει δυναμομέτρηση για να "εξετάσετε" και να σχολιάσετε , αλλά καλό θα ήταν να μείνει καθαρό το θέμα έτσι ώστε εύκολα να μπορεί κάποιος να το διαβάσει και να βγάλει συμπεράσματα . Θα πρότεινα εάν θέλετε να συζητήσετε για το αμάξι να συνεχίσετε εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35395 όπως κάνατε πριν και σε περίπτωση που έχουμε κάποια δυναμομέτρηση επανερχόμαστε εδω ... Quote
Z3R@tuL Posted November 17, 2010 Author Report Posted November 17, 2010 Μάλλον το πάω αύριο για δυναμομέτρηση, οπότε θα έχουμε αποτελέσματα για να ξέρουμε μια και καλή! Quote
g-e-g-o Posted November 17, 2010 Report Posted November 17, 2010 Μάλλον το πάω αύριο για δυναμομέτρηση, οπότε θα έχουμε αποτελέσματα για να ξέρουμε μια και καλή! Περιμένουμε νέα σου...εγω παντως πιστευω οτι θα ειναι μια χαρα ολα! Quote
Overhauled Posted November 17, 2010 Report Posted November 17, 2010 Mια συμβουλή μόνο. Αμα στο αυτοκίνητο βάζεις 95άρα μην πέσεις στην "παγίδα" να βάλεις 100άρα για τη δυναμομέτρηση. Το θέμα δεν θα είναι πως θα δούμε περισσότερα άλογα και ροπή αλλά τι κάνει το αυτοκίνητο με το καθημερινό του καύσιμο. Αναμένουμε λοιπόν... Quote
Z3R@tuL Posted November 17, 2010 Author Report Posted November 17, 2010 Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ, δεν θα του βάλω κατοστάρα αλλά θα το πάω με αυτή που έχει τώρα. Επίσης το συγκεκριμένο μαγαζί έχει το καλό setup που βιδώνει το δυναμόμετρο στον άξονα του αυτοκινήτου κι όχι να κάθεται πάνω σε ράουλα με τις ρόδες. Έτσι δε χάνει και τίποτε περιττά μουλάρια. Quote
kokobill Posted November 17, 2010 Report Posted November 17, 2010 οταν βιδωνουμε στον τροχο και μετράμε σημαίνει ότι μετράμε στο Μουαγεν ! άρα δεν έχουμε τις 'σωστές' απωλειες που έχουν τα ράουλα . Θεωρητικά θα δεις λίγο παραπάνω ιπποδύναμη . It's your choice . Περιμένουμε αποτέλεσμα . Quote
Z3R@tuL Posted November 18, 2010 Author Report Posted November 18, 2010 (edited) Λοιπόν έχουμε και λέμε. Γύρισα πριν λίγο από τη δυναμομέτρηση και ιδού τα αποτελέσματα: Max 112 ίπποι χτύπησε στο δυναμόμετρο και 199Nm ροπή (το έχει σε KgM, αλλά ξέρουμε ότι 1 KgM = 9.80665Nm). Εντάξει αν είχα βάλει 100άρα μπορεί να έβγαζε και 120 όπως λένε μερικοί ότι πιάνει, πάντως όπως και να έχει πράγματι το τουτού το λέει η καρδιά του. 112 αλόγατα λοιπόν μέχρι τις 5500 στροφές! Μετά παίζει κόφτης και δεν το αφήνει να ανεβάσει και άλλο. Νομίζω έτσι είναι από τη μαμά του ε; Πάμε τώρα στα δικά μας προβλήματα. Το παλικάρι μου είπε ότι μάλλον στο update το έκαναν έτσι ώστε να μπαίνει το turbo λίγο πιο πάνω από τς 2000 στροφές ίσως για να μειώσει την κατανάλωση ίσως για την προστασία του κινητήρα που λένε μερικοί, πάντως πράγματι πλέον ΔΕΝ ανοίγει από τις 1550 αλλά από τις 2000+ στροφές. Άλλωστε μπορείτε να το δείτε κι εσείς στο γράφημα. Δε ξέρω από εδώ και στο εξής τι μπορούμε να κάνουμε γι' αυτό, όμως απ' ότι είδατε όπως έλεγα και πριν πάω για δυναμομέτρηση στα χαμηλά έχει ξεφουσκώσει. Ότι και να πείτε πλέον έχουμε και παράδειγμα. Edited April 30, 2011 by Z3RatuL 1 Quote
man25 Posted November 18, 2010 Report Posted November 18, 2010 (edited) Ενδιαφέροντα όλα αυτά. Αν μπορούσε κάποιος να κάνει δυναμομέτρηση και πριν το update (edit: εννοώ να μην έχει κάνει update το αυτοκίνητό του) ή έστω να βρίσκαμε στο net μια έτοιμη για να συγκρίνουμε, θα βοηθούσε πάρα πολύ Edited November 18, 2010 by man25 1 Quote
Speedy Posted November 18, 2010 Report Posted November 18, 2010 (edited) Λοιπόν έχουμε και λέμε. Γύρισα πριν λίγο από τη δυναμομέτρηση και ιδού τα αποτελέσματα: Max 112 ίπποι χτύπησε στο δυναμόμετρο και 199Nm ροπή (το έχει σε KgM, αλλά ξέρουμε ότι 1 KgM = 9.80665Nm). Εντάξει αν είχα βάλει 100άρα μπορεί να έβγαζε και 120 όπως λένε μερικοί ότι πιάνει, πάντως όπως και να έχει πράγματι το τουτού το λέει η καρδιά του. 112 αλόγατα λοιπόν μέχρι τις 5500 στροφές! Μετά παίζει κόφτης και δεν το αφήνει να ανεβάσει και άλλο. Νομίζω έτσι είναι από τη μαμά του ε; Πάμε τώρα στα δικά μας προβλήματα. Το παλικάρι μου είπε ότι μάλλον στο update το έκαναν έτσι ώστε να μπαίνει το turbo λίγο πιο πάνω από τς 2000 στροφές ίσως για να μειώσει την κατανάλωση ίσως για την προστασία του κινητήρα που λένε μερικοί, πάντως πράγματι πλέον ΔΕΝ ανοίγει από τις 1550 αλλά από τις 2000+ στροφές. Άλλωστε μπορείτε να το δείτε κι εσείς στο γράφημα. Δε ξέρω από εδώ και στο εξής τι μπορούμε να κάνουμε γι' αυτό, όμως απ' ότι είδατε όπως έλεγα και πριν πάω για δυναμομέτρηση στα χαμηλά έχει ξεφουσκώσει. Ότι και να πείτε πλέον έχουμε και παράδειγμα. Ενδιαφέροντα όλα αυτά. Αν μπορούσε κάποιος να κάνει δυναμομέτρηση και πριν το update (edit: εννοώ να μην έχει κάνει update το αυτοκίνητό του) ή έστω να βρίσκαμε στο net μια έτοιμη για να συγκρίνουμε, θα βοηθούσε πάρα πολύ Origineel gemeten: 110Pk Getuned gemeten: 134Pk http://apecbelgium.blogspot.com/2010/09/12tfsi-105pk-tuned.html We zijn volop bezig met de ontwikkeling en testen mbt de nieuwe 1.2TSI motor met 105Pk/175nm. De eerste testen zijn veel belovend (+- 130Pk/215nm = 23% extra vermogen!). Zeer binnenkort lanceren wij deze tuning voor het publiek, contacteer ons reeds voor een afspraak aan een speciaal lanceringstarief! http://apecbelgium.blogspot.com/2010/08/big-news-12tsi-ontwikkeling-gestart.html Απο την ημερομηνία που εχει το dyno κατω δεξιά η δυναμομέτρηση αυτη μαλλον ειναι ΠΡΙΝ το update ! Edited November 18, 2010 by Speedy Quote
man25 Posted November 18, 2010 Report Posted November 18, 2010 Θένξ Speedy! Y.Γ. Θα ερχόμουν σήμερα στη συνάντηση στη Θεσσαλονίκη αλλά έχω 2 μέρες άρρωστος οπότε δε θα μπορέσω. Θα γνωριστούμε και από κοντά σε κάποιο επόμενο meeting. Σορρυ για το offtopic Quote
Speedy Posted November 18, 2010 Report Posted November 18, 2010 (edited) Θένξ Speedy! Y.Γ. Θα ερχόμουν σήμερα στη συνάντηση στη Θεσσαλονίκη αλλά έχω 2 μέρες άρρωστος οπότε δε θα μπορέσω. Θα γνωριστούμε και από κοντά σε κάποιο επόμενο meeting. Σορρυ για το offtopic Δεν πειράζει ! Υγεια πανω απ' όλα !! Στην επόμενη ! Edited November 18, 2010 by Speedy Quote
Z3R@tuL Posted November 18, 2010 Author Report Posted November 18, 2010 (edited) Παιδιά φαίνεται σχετικά ίδια... 110.57hp αυτός, 111.92hp σε 'μένα, κοντά στις 4750-5000rpm. Απλά βλέπω τη ροπή να μπαίνει πιο πριν στο αυτοκίνητο που παρέθεσε ο Speedy. Αν πρόκειται βέβαια για αυτοκίνητο πριν το update. Edited November 18, 2010 by Z3RatuL Quote
Speedy Posted November 18, 2010 Report Posted November 18, 2010 Παιδιά φαίνεται σχετικά ίδια... 110.57hp αυτός, 111.92hp σε 'μένα, κοντά στις 4750-5000rpm. Απλά βλέπω τη ροπή να μπαίνει πιο πριν στο αυτοκίνητο που παρέθεσε ο Speedy. Αν πρόκειται βέβαια για αυτοκίνητο πριν το update. Το άρθρο στο site από το οποίο βρήκα την δυναμομέτρηση έχει ημερομηνία 4 september 2010 άρα το dyno έγινε στις 03 Σεπτεμβρίου .... το update περάστηκε σχεδόν Αύγουστο άρα το αμάξι του dyno είναι ΜΕΤΑ το update φτουυυυυ ! Quote