black mamba Posted July 23, 2007 Report Posted July 23, 2007 (edited) Επειδη εχω διαβασει πολλα και εχω ακουσει αλλα τοσα για το παραπανω μαραφετι και εχω καταλαβει πως δουλευει, τα αξιζει τα λεφτα του γιατι το lag που εχει το ηλεκτρογκαζο ειναι λιγο απελπισία Ειναι σιγουρο οτι δεν θα μας βγαλει καμμια "περιεργη" ενδειξη στο display μας? Και εν τελει το εχει βαλει κανεις σας στο TSi του να μας πει εντυπώσεις? Edited July 23, 2007 by nikos plus Quote
golfakias1983 Posted July 23, 2007 Report Posted July 23, 2007 αποψη μου και πολλων αλλων βελτιωτων της περιοχης μου ειναι απλα οχι... για ατμοσφαιρικα αυτοκινητα ισως ναι Quote
black mamba Posted July 23, 2007 Author Report Posted July 23, 2007 Τι διαφορα εχει αν μπει σε ατμοσφαιρα ή turbo? Quote
golfakias1983 Posted July 23, 2007 Report Posted July 23, 2007 Τι διαφορα εχει αν μπει σε ατμοσφαιρα ή turbo? αλλες ροπες...αποτομα αφηματα γκαζιου και πολυ σπινιαρισμα αποτομα... Quote
black mamba Posted July 27, 2007 Author Report Posted July 27, 2007 αλλες ροπες...αποτομα αφηματα γκαζιου και πολυ σπινιαρισμα αποτομα... Σε ποιο, φιλε μου ? Σε ατμοσφαιρικο ή στο Tsi? Μπορεις να μου εξηγησεις? Quote
Puck Posted July 27, 2007 Report Posted July 27, 2007 Απλά να μην το βάλεις, δεν κάνει τπτ αλλο απο το να κοροιδευει τον εγκέφαλο , δίνοντας του κλίση στην πεταλούδα γκαζιού μονιμα...Δηλαδη το αμάξι καταλαβαίνει οτι εσυ έχεις πάντα το γκάζι πατημένο σε ένα ποσοστο... Το lag που λες το παρατηρω και εγω μονο όταν είμαι σε ανηφόρες και θέλω να ξεκινήσω γρήγορα, πουθενά αλλου... Just get used to it... Quote
viaGRa Posted July 27, 2007 Report Posted July 27, 2007 εγω παλι εχω ακουσει οτι κανει δουλεια αλλα και οτι βγαζει προβλημα στα ποντεσιομετρα.δεν ξερω αν ισχυει η οχι. Quote
fondas Posted July 27, 2007 Report Posted July 27, 2007 απο συζητησεις με φιλους που το φορεσαν στα ibiza τους θα σου προτεινα να μην το βαλεις.ανεβαζει την καταναλωση και οπως ειπαν και αλλοι απλως κοροιδευει τον εγκεφαλο. αντιθετως σε συζητηση που εκανα με γνωστο προγραμματιστη (μπορω να τον αναφερω?) τα αποτελεσματα μπορεις να τα εχεις με εναν καλο σειριακο προγραμματισμο και χωρις να εχεις το αρνητικο της καταναλωσης. α ρε ντιζα αθανατη!!!!! Quote
black mamba Posted July 27, 2007 Author Report Posted July 27, 2007 απο συζητησεις με φιλους που το φορεσαν στα ibiza τους θα σου προτεινα να μην το βαλεις.ανεβαζει την καταναλωση και οπως ειπαν και αλλοι απλως κοροιδευει τον εγκεφαλο.αντιθετως σε συζητηση που εκανα με γνωστο προγραμματιστη (μπορω να τον αναφερω?) τα αποτελεσματα μπορεις να τα εχεις με εναν καλο σειριακο προγραμματισμο και χωρις να εχεις το αρνητικο της καταναλωσης. α ρε ντιζα αθανατη!!!!! An boreis steile mou P.M. gia perisoteres plirofories me ton gnwsto sou. thanx... ZHTW H NTIZA...Leme! P.S SORRY GIA TA GREEKLISH...KATI EPATHE O LAP KAI BLOKARE SE AGGLIKO... Quote
TSAKHS-EYBOIA Posted July 27, 2007 Report Posted July 27, 2007 - αλλοι δηλωνουν ευτυχεις που το εβαλαν αλλοι δυστυχεις γιατι τους εβγαλε προβληματα ιδιως η Α' εκδοση και το εβγαλαν (!) μια αναζητηση στο google στα ελληνικα θα σου βγαλει απο forum τα σχολια των χρηστων και θα βγαλεις συμπερασμα Quote
black mamba Posted July 28, 2007 Author Report Posted July 28, 2007 - αλλοι δηλωνουν ευτυχεις που το εβαλαν αλλοι δυστυχεις γιατι τους εβγαλε προβληματα ιδιως η Α' εκδοση και το εβγαλαν (!) μια αναζητηση στο google στα ελληνικα θα σου βγαλει απο forum τα σχολια των χρηστων και θα βγαλεις συμπερασμα Εχω ψαξει ηδη στο Google και ειδα αλλους να τους αρεσει και αλλους με προβληματακια.... Δεν γνωριζα οτι υπαρχει Α' γενιάς και Β'... Αντε βρες ακρη.... Συπερασμα δεν εβγαλα αλλα μηπως ο σειριακος προγραμματισμός (fondas) ειναι η λύση? Quote
golfakias1983 Posted July 30, 2007 Report Posted July 30, 2007 η λυση ειναι να μην το βαλεις καθολου και να κανεις safe money for honey!!!ασε τις τηγανήτες! Quote
TSAKHS-EYBOIA Posted July 31, 2007 Report Posted July 31, 2007 - ειναι αν σου κατσει καλα που λενε ,δεν βγαζεις ευκολα συμπερασμα (!) αχ ρε ντιζα αθανατη Quote
Black Widow Posted July 31, 2007 Report Posted July 31, 2007 (edited) Εχω ψαξει ηδη στο Google και ειδα αλλους να τους αρεσει και αλλους με προβληματακια.... Δεν γνωριζα οτι υπαρχει Α' γενιάς και Β'... Αντε βρες ακρη.... Συπερασμα δεν εβγαλα αλλα μηπως ο σειριακος προγραμματισμός (fondas) ειναι η λύση? Θα σου έλεγα να ακολουθήσεις το σειριακό προγραμματισμό. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ, δεν βγαίνεις εκτός εγγύησης, ό,τι και να γίνει τραβάς το μαμά πρόγραμμα πάλι στον εγκέφαλο και το αμάξι πάει μαμά, και έχεις ένα Sprint Booster ουσιαστικά ενσωματωμένο στο πρόγραμμα! Εγώ έτσι δουλεύω τώρα, και μπορώ να πω ότι πάει μάλλον πιο καλά, αν σκεφτείς πως έχω ΑΜΕΣΗ απόκριση στο γκάζι (σχεδόν σαν ντίζα)! Απλά πέφτουν οι στροφές πιο αργά όταν αφήνεις το γκάζι... Οπως κάνει το ηλεκτρόγκαζο. Αλλά αυτό είναι μηδαμινό πταίσμα! Επίσης από φίλους και γνωστούς που βάλανε το μαραφέτι, άκουσα μέχρι και Χριστουγεννιάτικο δέντρο ταμπλώ, και ακύρωση εγγύησης. Γιατί; Γιατί απλά είναι κάτι εξτρά στο αμάξι που επηρρεάζει τη σωστή λειτουργία και τις εργοστασιακές ρυθμίσεις, και γιατί ακόμα πιο απλά, ποιος κάθεται να το βάζει και να το βγάζει κάθε φορά που θα πάει για service στην αντιπροσωπεία;! Ενώ το προγραμματάκι το σειριακό, απλά Plug, Unload, Load, Go! Δουλειά 35 λεπτών. ΥΓ> Δεν γνωρίζω αν μπορεί να δουλέψει και με "μαρκέ" προγράμματα που κάνουν chip Tuning ένα ενσωματωμένο Sprint Booster στο πρόγραμμα, αλλά ως τώρα δεν άκουσα κάτι... Οπότε η πιο καλή λύση είναι να πας για σειριακό, και να έχεις και εξτρά δύναμη! ΥΓ2> Εχω ακούσει μέχρι και 195 μουλάρια σε TSi με Φ-Π (χωρίς εξάτμιση). Σκέψου το... Edited July 31, 2007 by Latousakis Quote
surfman01 Posted July 31, 2007 Report Posted July 31, 2007 Έχει κάποια σχέση το Sprint Booster ή κάτι παρεμφερές με αύξηση ιπποδύναμης; Μόνο η απόκριση δεν είναι ο στόχος του; Έχω ακούσει από -σχετικά..- έγκυρη πηγή ότι είδε κάποια διαφορά αφού το έβαλε, σε σύγκριση με άλλο, ολόιδιο μοντέλο (fabia 1.4 νομίζω). Και πάλι μου φαίνεται δύσκολο να το πιστέψω. Quote
Black Widow Posted August 1, 2007 Report Posted August 1, 2007 To SB από διαφημίσεις που βλέπω, ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ πως αυξάνει τη δύναμη, αλλά πρέπει να είναι όντως μόνο θεωρία, και να προκαλεί το αίσθημα αυτό από την επιτάχυνση που δίνει στο αμάξι σαν... "ντίζα", σε σχέση με την επιτάχυνση που έχεις συνηθίσει με το ηλεκτρόγκαζο... Quote
STY Posted August 7, 2007 Report Posted August 7, 2007 Εγω παντως το εχω επανω στο αμαξι εδω κ 2μιση χρονια.Κανενα απολυτως προβλημα,ολοι μου λενε να το βγαλω(ειδικα φιλοι μου απο την αντιπροσωπεια),το εβγαλα για κανα δυο μηνες να δω τι θα γινει,τιποτα απλα παταγα γκαζι....αναβα τσιγαρο κ μετα θυμοταν το golfακι κ ξεκιναγε!Ουτε εγγυηση εχασα,κ ολοι μου τα ζαλιζανε να το βγαλω αλλα εγω τιποτα. Εκτος αυτου πολυ πιο ευκολα βγαζεις κ βαζεις sprint booster απο προγραμμα!Σε 1 λεπτο το αλλαζω.(αλλα για εγγυηση ουτε θεμα,πηγαινα στην αντιπροσωπεια κ τους το ελεγα κιολας)Σαν ντιζα δεν ειναι αλλα απο αποκριση εχει πολυ καλη! Quote
LoukPeri Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 Βρε παιδιά έιχα ακούσει, δεν θυμάμαι που , ότι το είχε βάλει κάποιος στο τουτου του και ξαφνικά την ώρα που οδηγούσε του κόλλησε το γκάζι και παραλίγο το παιδί να πάθει ζημιά . Δεν ξέρω αν ισχυει κάτι τέτοιο πάντως καλό είναι να προσέχουμε για να έχουμε. Quote
fondas Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 νικο σορρυ για τηνπολυ καθυστερημενη απαντηση. εχεις p.m. Quote
Black Widow Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 Κοίτα, όσον αφορά το κόλλημα του γκαζιού.... Και μόνο που θα ανεβάσεις την δύναμη του αυτοκινήτου σου, έχω ακούσει αρκετές φορές ΚΑΙ μου είχε συμβεί κι εμένα, να κολλάει η πεταλούδα (η ηλεκτρονική) σε ψηλές στροφές για 3-4 δευτερόλεπτα και μετά να ρίχνει στο ρελαντί. Σε μένα διορθώθηκε με πιο μεγάλη διατομή εξάτμισης (63άρα) και χωρίς να μου ξανασυμβεί. Τώρα, το ίδιο μπορεί να γίνεται και με το SB. Σε μένα όπως προείπα, είναι εγκατεστημένο ένα σχετικό SB μέσω του σειριακού προγραμματισμού στον εγκέφαλο... Και αυτό με το κόλλημα μου είχε συμβεί πριν αν βάλω την πιο φαρδιά εξάτμιση. Πάντως, εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα κάτι εξτρά ηλεκτρονικό στο αμάξι μου, και ειδικά σε σημεία μείζονος σημασίας (γκάζι, φρένο) αν δεν ήταν κάτι επίσημο... ΑΝ το πρότεινε η αντιπροσωπεία, όπως δίνει για παράδειγμα τα βαρελάκια της BMC η SEAT, τότε ναι... Quote
golfakias1983 Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 κολλάει η πεταλούδα (η ηλεκτρονική) σε ψηλές στροφές για 3-4 δευτερόλεπτα και μετά να ρίχνει στο ρελαντί. Σε μένα διορθώθηκε με πιο μεγάλη διατομή εξάτμισης (63άρα) και χωρίς να μου ξανασυμβεί. ...τι σχεση εχει η πεταλουδα με τη διατομη της εξατμισης?...κι εγω 63αρα εχω... Quote
Black Widow Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 Νομίζω (νομίζω πάντα, δεν το έχω ψάξει) πως στα FSI μοντέλα, έχει να κάνει η ηλεκτρονική πεταλούδα με το καυσαέριο... ΔΕΝ θέλω να πω πως λέω το σωστό, αλλά μετά που άλλαξα διατομή, σταμάτησε να κολλάει σε ψηλές στροφές μετά από ξερογκαζιές... Και για να είναι σύμπτωση αποκλείεται... Και μου το ξαναέκανε άλλη μια φορά αφού έβγαλα πάλι το 70άρι DP (οπότε επανήλθα στο Φ63.0) και άλλαξε η ροή με τον προκαταλύτη και το πιο στενό κατά 7 χιλιοστά σωλήνα... ΤΟΣΟ διαβολική σύμπτωση; δε νομίζω... Και τι άλλο εκτός από την πεταλούδα μπορεί να ελέγχει το γκάζι και τις στροφές στα μαρσαρίσματα;;; Quote
golfakias1983 Posted August 24, 2007 Report Posted August 24, 2007 δε ειναι θεμα πεταλουδας (η δικη μου εκδοχη, χωρις να ειναι απολυτη σωστη)...ειναι θεμα οτι υπαρχει μεγαλυτερη συμπιεση των καυσαεριων οταν ανοιγει το Turbo οταν εχεις μικρη διατομη,με αποτελεσμα με το αφημα γκαζιου η τουρμπινα να εχει μια αδρανεια ακομα η οποια ειναι ισαξια του lag... οταν εχεις μεγαλυτερη διατομη η ροικη των καυσαεριων ειναι ευκολοτερη οποτε δεν εχεις τοσο lag...εχει αμεση αποκριση το γκαζι και σαφως εχεις χασει συμπιεση! Quote